ISO 9001 – Kwaliteitsmanagement

ISO 9001 is ongetwijfeld de meest prominente norm voor kwaliteitsmanagementsystemen. In wezen gaat het om continue verbetering gericht op klanten, medewerkers, werkprocessen en de omgang met risico’s. De norm bevat zodoende een brede, maar ook praktisch zeer relevante waaier van eisen. De norm wordt internationaal in tal van sectoren (industrie, handel, bouw, zakelijke dienstverlening, zorg) toegepast.

Kwaliteit is veel meer dan een afdeling of een functie. Het is een manier van denken waarmee iedereen in een organisatie altijd bezig is. Kwaliteitsmanagement is de waarborg voor een succesvolle organisatie. Dat zorgt ervoor dat ISO 9001 dus een prima instrument is voor continu verbeteren.

ISO 9001 is een veelomvattende norm en hanteert abstracte begrippen. De norm doet ook geen uitspraak over de wijze waarop aan de eisen voldaan moet of kan worden. Ateron helpt bij de vertaalslag naar uw organisatie, weet op welke manieren invulling gegeven kan worden aan de eisen en beschikt over bewezen effectieve hulpmiddelen en tools. In onze advisering streven wij naar het opzetten en implementeren van een kwaliteitsmanagementsysteem dat aansluit bij de dagelijkse bedrijfsvoering.

U kunt kiezen hoever u met ons in zee gaat. Van advisering ten aanzien van specifieke onderdelen van de norm zoals het maken van een risicoanalyse, de uitvoering van interne audits tot en met de volledige oplevering en lopend onderhoud van het kwaliteitsmanagementsysteem.

Neem contact met ons op

Bergerweg 170
6135KD Sittard

En volg ons op social media